Verzenden & Retourneren

Verzenden:

Indien alles op voorraad is verzenden wij uw bestelling direct na ontvangst van uw betaling. Prijor werkt in Nederland voornamelijk met DHL.

Voor alle Nederlandse pakketbestellingen onder de € 125,- rekenen wij een tarief van € 5,95. Vanaf € 125,- versturen wij pakketzendingen gratis.

Voor de bestellingen naar België rekenen wij een vast tarief van € 6,95. Vanaf € 125,- versturen wij uw bestelling gratis. Bestellingen naar België worden verzonden met PostNL. De levertijd naar België kan een dagje langer zijn. Wij doen ons best de bestelling zo snel mogelijk bij u te hebben. 

Afhalen:

Afhalen is mogelijk. Wanneer u bij ons een bestelling plaatst en het graag wil afhalen dan kunt u bij verzendmethode tijdens het bestellen kiezen voor "afhalen". Wij zullen uw bestelling gereedmaken en u ontvangt een email als het voor u klaar ligt. LET OP! Kom niet eerder dan het afhaalbericht. Wij werken met 2 magazijnen en soms moet het uit ons andere magazijn komen.

Vertragingen:

Het wil helaas wel eens voorkomen dat PostNL of DHL een vertraging oploopt en dat u uw bestelling de volgende dag niet ontvangt. Omdat wij nog altijd versturen via een derde partij hebben wij hier helaas geen invloed op. Uiteraard doen wij er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

Bij vragen kunt u altijd een email sturen naar [email protected]

Retourneren:

Het kan natuurlijk altijd dat u niet helemaal tevreden bent over het bestelde artikel of misschien is het artikel beschadigd tijdens transport. Uiteraard is dat natuurlijk erg vervelend.

  • Onderaan de pagina vindt u een link om uw retour aan te melden.
  • Retourneren mag altijd zonder opgaaf van reden maar u helpt ons wel als u er één geeft.
  • Binnen 30 dagen na ontvangst kunt u de bestelling retourneren.
  • Na een retouraanvraag via onderstaand formulier heeft u nog 14 dagen na deze aanvraag om uw bestelling te retourneren.
  • Wij streven ernaar om binnen 14 dagen na uw retourmelding het geld weer terug te storten op de rekening. Dit is uiteraard alleen als wij het artikel in bezit hebben.
  • Op vakantie? Het retourtermijn van 30 dagen kan in overleg verlengd worden. Neem hiervoor even contact met ons op!
  • Het kan natuurlijk ook voorkomen dat een product defect raakt. Neem in dit geval even contact met ons op via de mail of telefoon. Het retourneren van een defect artikel is uiteraard kosteloos.
  • De kosten voor het retourneren in Nederland zijn voor eigen rekening. De betaalde verzendkosten bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u uiteraard wel gewoon vergoed. Kiest u voor retourneren via onze retourservice betaald u gemiddeld € 5,25. Indien u er voor kiest om het bijvoorbeeld via PostNL retour te zenden dan zijn de kosten €7,25 voor een pakket.
  • De kosten voor het retourneren vanuit België zij voor eigen rekening. De betaalde verzendkosten bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u uiteraard wel gewoon vergoed. Kiest u voor retourneren via onze retourservice betaald u gemiddeld € 5,95. Indien u er voor kiest om het bijvoorbeeld via PostNL retour te zenden dan zijn de kosten ongeveer €12,- tot 16,- voor een pakket.

Het artikel moet - voor zover redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking zitten. Indien het artikel wordt geleverd in een omdoos graag ook retourneren in een omdoos en geen stickers plakken op de originele verpakking of het adres schrijven!. Als het artikel gebruikt is en dit meer is dan het vaststellen van de kenmerken of de werking van het product kan Prijor in dit geval kosten in rekening brengen.

De verzender draagt het risico van de zending. Wij adviseren daarom altijd het bewijs van verzending (track en trace code) goed te bewaren tot u daadwerkelijk het geld weer terug heeft op uw rekening. De retourzending is zo ook online te volgen voor u en dit kan later misverstanden voorkomen. 

Retouradres (indien u geen gebruik maakt van ons retoursysteem):

Prijor
t.a.v retouren
Industrieweg 59
2254 AE  Voorschoten
Nederland
 

Retour aanmelden:

Klik hier om uw retour aan te melden

Geen bestelling gevonden? Stuur ons dan even een email. Wij zijn onlangs over gestapt op een nieuw systeem en niet alles bestellingen worden correct ingeladen.

Niet het juiste artikel besteld?

Klik hier voor onze contact-pagina en stuur ons een bericht indien u graag het juiste artikel wilt. Wellicht kunnen wij u helpen. Wij reageren over het algemeen binnen 3 uur op werkdagen.