Verzenden & Retourneren

Verzenden:

Indien alles op voorraad is verzenden wij uw bestelling direct na ontvangst van uw betaling. Prijor werkt in Nederland met PostNL en DHL. Voor afhaalpunten gebruiken wij uitsluitend PostNL.

Wij werken momenteel aan een verruiming van onze levertijd. Bij sommige artikelen staat een andere levertijd vermeld dan normaal. Wij verzenden nu ook bestellingen dezelfde dag die voor 22:00 zijn besteld mits dit vermeld staat bij het artikel. Heeft u een artikel erbij zitten waarbij de levertijd "Voor 13:00 besteld, zelfde dag verzonden" staat? Dan geldt de langste levertijd of wordt uw bestelling in 2 delen geleverd.

Op werkdagen vóór 13.00u besteld, direct verzonden. In de regel heeft u uw bestelling dan de volgende dag. Indien er een vertraging optreed bij de vervoersdiensten dan kan dit een dagje langer zijn.

Voor alle Nederlandse pakketbestellingen onder de € 125,- rekenen wij een tarief van € 5,95 voor PostNL (€5,49 voor DHL). Vanaf € 125,- versturen wij pakketzendingen gratis.

Voor de bestellingen naar België rekenen wij een vast tarief van € 6,95. Vanaf € 125,- versturen wij uw bestelling gratis. Bestellingen naar België worden verzonden met PostNL. De levertijd naar België is 1-2 werkdagen.

22-09-2021:

Door de alsmaar stijgende verzendkosten via de meest voorkomende vervoerders zijn wij genoodzaakt de verzendprijs te verhogen van €4,95 naar €5,95. Zowel PostNL als DHL verhogen hun tarieven flink elk jaar en na 5 jaar moeten we echt een verhoging doorvoeren.

Hoewel we weten dat dit erg vervelend is hopen wij met dit bericht wat duidelijkheid te scheppen. Mocht u vragen hebben over de verzendkosten dan kunt u uiteraard altijd even een mail sturen naar [email protected]

Excuses voor het ongemak.

Afhalen:

Afhalen is helaas niet meer mogelijk. Wij hebben gekozen om een groot deel van onze voorraad uit te besteden zodat wij ook in de avonduren kunnen verzenden. Dit houdt in dat wij niet onze complete voorraad meer hebben liggen op onze locatie op de Industrieweg in Voorschoten. Naast dit is de huidige Corona situatie dusdanig dat wij afhalen geen optie vinden.

Vertragingen:

Het wil helaas wel eens voorkomen dat PostNL of DHL een vertraging oploopt en dat u uw bestelling de volgende dag niet ontvangt. Omdat wij nog altijd versturen via een derde partij hebben wij hier helaas geen invloed op. Uiteraard doen wij er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen.

Bij vragen kunt u altijd een email sturen naar [email protected]

Retourneren:

Het kan natuurlijk altijd dat u niet helemaal tevreden bent over het bestelde artikel of misschien is het artikel beschadigd tijdens transport. Uiteraard is dat natuurlijk erg vervelend.

  • Onderaan de pagina vindt u een retourformulier.
  • Retourneren mag altijd zonder opgaaf van reden maar u helpt ons wel als u er één geeft.
  • Binnen 30 dagen na ontvangst kunt u de bestelling retourneren.
  • Na een retouraanvraag via onderstaand formulier heeft u nog 14 dagen na deze aanvraag om uw bestelling te retourneren.
  • Wij streven ernaar om binnen 14 dagen na uw retourmelding het geld weer terug te storten op de rekening. Dit is uiteraard alleen als wij het artikel in bezit hebben.
  • Op vakantie? Het retourtermijn van 30 dagen kan in overleg verlengd worden. Neem hiervoor even contact met ons op!
  • Het kan natuurlijk ook voorkomen dat een product defect raakt. Neem in dit geval even contact met ons op via de mail of telefoon. Het retourneren van een defect artikel is uiteraard kosteloos.
  • De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. De betaalde verzendkosten bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u uiteraard wel gewoon vergoed. De verzendkosten in Nederland zijn bij bijvoorbeeld PostNL €7,25 voor een pakket en gemiddeld €2,50 voor een enveloppe. Vanuit België zijn de retourkosten een stuk hoger en kost gemiddeld € 15,00. Let daar op bij het bestellen. Niet zeker of u het juiste artikel hebt? Mail of bel ons!

Het artikel moet - voor zover redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking zitten. Indien het artikel wordt geleverd in een omdoos graag ook retourneren in een omdoos en geen stickers plakken op de originele verpakking of het adres schrijven!. Als het artikel gebruikt is en dit meer is dan het vaststellen van de kenmerken of de werking van het product kan Prijor in dit geval kosten in rekening brengen.

De verzender draagt het risico van de zending. Wij adviseren daarom altijd het bewijs van verzending (track en trace code) goed te bewaren tot u daadwerkelijk het geld weer terug heeft op uw rekening. De retourzending is zo ook online te volgen voor u en dit kan later misverstanden voorkomen. 

Retouradres:

Prijor
t.a.v retouren
Industrieweg 59
2254 AE  Voorschoten
Nederland
 
Let op! U krijgt GEEN bevestiging na het invullen van het formulier. Dit is een notificatie voor ons dat er iets retour komt en voor een melding dat u iets gaat retourneren. Na deze melding heeft u nog eens 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren. Zonder melding dient het artikel binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling bij ons te zijn.
 
Let op! Schrijf niet op de originele doos en plak er geen stickers op! Wij brengen 25% van de waarde van het artikel in rekening wanneer dit toch gebeurt. Wij kunnen deze artikelen niet meer als nieuw verkopen en moeten dit als 2e kans aanbieden in de retourdeals hoek met een fikse korting.