Retourneren

Retourneren:

Het kan natuurlijk altijd dat u niet helemaal tevreden bent over het bestelde artikel of misschien is het artikel beschadigd tijdens transport. Uiteraard is dat natuurlijk erg vervelend.

  • Een retourformulier zit bij de eerste bestelbevestiging die u van ons heeft gekregen.
  • Retourneren mag altijd zonder opgaaf van reden maar u helpt ons wel als u er één geeft.
  • Binnen 14 dagen na ontvangst kun je de bestelling retourneren.
  • Bij een retouraanvraag heeft u nog 14 dagen na deze aanvraag om uw bestelling te retourneren.
  • Wij streven ernaar om binnen 7 dagen het geld weer terug te storten op de rekening.
  • Het kan natuurlijk ook voorkomen dat een product defect raakt. Neem in dit geval even contact met ons op.
  • De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. De betaalde verzendkosten bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u uiteraard wel gewoon vergoed. Bij een defect artikel zijn de verzendkosten naar ons toe voor onze rekening. De gemiddelde retourkosten in Nederland zijn €6,50 voor een pakket en €2,50 voor een enveloppe. Vanuit België zijn de retourkosten een stuk hoger en kost gemiddeld € 12,50.

Het artikel moet onbeschadigd zijn en - voor zover redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking zitten. Indien het artikel wordt geleverd in een omdoos graag ook retourneren in een omdoos en geen stickers plakken op de originele verpakking. Als het artikel gebruikt is en dit meer is dan het vaststellen van de kenmerken of de werking van het product kan Prijor in dit geval kosten in rekening brengen.

De verzender draagt het risico van de zending. Wij adviseren daarom altijd het bewijs van verzending (track en trace code) goed te bewaren tot u daadwerkelijk het geld weer terug heeft op uw rekening. De retourzending is zo ook online te volgen voor u en dit kan later misverstanden voorkomen.