Garantie:

Wanneer een artikel defect raakt binnen het wettelijk gestelde garantietermijn heeft u recht op reparatie of vervanging van het product. Wij adviseren dan altijd even contact op te nemen met info@prijor.nl

Uw recht op garantie vervalt indien:

  • De schade is ontstaan door foutief gebruik en/of de handleiding niet is opgevolgd.
  • De schade is ontstaan door opzet of grove nalatigheid.
  • De schade is ontstaan doordat u of een derde poging deed tot reparatie.
  • Er sprake is van val-, stoot of waterschade.


Klachten:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken en door te mailen naar info@prijor.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Mochten er onduidelijkheden zijn of vragen dan kunt u altijd even mailen naar info@prijor.nl